今晚平安夜,近年來第一次沒有隨教會報佳音。現在翻箱倒籠,把去年聖誕晚會詩歌環節的稿子拿出來,也來報佳音一番。


  大家聖誕快樂!睇番呢個月嘅程序表先至發現,原來除咗尋日浸禮崇拜一次過唱咗幾首之外,今年都冇乜唱過聖誕歌,幾乎一個禮拜至得一首。所以呢,今晚,我唔理嘞,要唱七首聖誕歌。希望大家都唱得高興,帶住份喜樂嘅心情慶祝聖誕。

  大家知唔知耶穌出世嗰年嘅二月有咩事發生咗呢?係嘞,就係馬利亞有咗BB。個情景大概係點呢?

天使加百列入咗馬利亞間屋,就對佢講:「蒙大恩嘅女子,你好嘛,主與你同在呀!你已經喺神面前蒙恩,你要懷胎生BB,可以幫佢起名叫耶穌。佢要為大,佢要稱為至高者嘅兒子,主神要將佢祖先大衛嘅位交畀佢;佢要做雅各家嘅王,直到永遠,佢嘅國度無窮無盡。聖靈要臨到你嘅身上,至高者嘅能力要蔭庇你,所以,呢位將要出世嘅,必定稱為聖,稱為神嘅兒子。」馬利亞點答呢?雖然佢唔明白,但係佢話:「我係主嘅使女,願意照你嘅話成就。」

我心尊主為大

我心尊主為大 我心尊主為大
我靈以我神以我的主為樂
我心尊主為大 我心尊敬你

  咁由馬利亞有咗BB,到懷胎十月——我假設咗耶穌唔係七星仔——又有咩事發生呢?聖經冇講,但係我估馬利亞同約瑟多少都會擔心,會不斷咁求問神,究竟嚟緊會發生咩事。但係我哋梗係知道啦,因為聖經預言咗畀我哋聽。

西面為佢哋祝福,又對耶穌嘅媽媽馬利亞講:「呢個小朋友被立,係要叫以色列裡面好多人跌倒,好多人興起;又要成為人哋毀謗嘅話柄,叫好多人心裏嘅意念顯露出嚟。就算係你自己嘅心,都要俾刀刺透。」

以馬內利

上帝施恩預言救贖罪人 應許賜下救主降~凡塵
千秋歷代列國~~萬民 渴想一天得脫開~苦困
普天蒼生 被囚禁於黑暗 引頸渴望救主快~來臨

慈愛之主請快施恩拯救 眾生盼待了多少~時候
空虛靈魂沒有~~自由 沒法解開罪和死的詛咒
高天之主 願垂聽~祈求 永生盼望快將~~成就
歡欣 歡欣 萬民必得拯救 永生盼望快將~~成就

  好快就到咗十二月,耶穌要出世喇!但係喺呢個時候,

約瑟要去猶太,要到大衛之城伯利恆,同馬利亞一齊報名上冊。呢個時候,馬利亞要臨盆喇,產期到喇;咁就生咗頭一胎,係仔嚟嘅。佢哋用布包住BB,放喺馬槽度,因為客店冇地方畀佢哋住。

平安夜

平安夜 聖善夜 萬暗中 光華射
照著聖母也照著聖嬰 多少慈祥也多少天真
靜享天賜安眠 靜享天賜安眠

眾生盼望 救主靠近 將希望賜眾人
造物的主宰已經降臨 用自己雙手抱擁世人
基督於今夜誕生 安躺在小伯利恆

  我諗,雖然聖經冇講,但係馬利亞生耶穌嗰陣,應該係幾「哩 hea」嘅。既然客店冇房,要住馬槽,咁一定唔會有 room service 啦。而耶穌又係第一胎,約瑟都未必幫得上手。但係,我哋要先將鏡頭 pan 過去另一邊,就係伯利恆嘅野地,因為喺個度,

忽然,有一大隊天兵同一位天使響度讚美神,話:「在至高之處,榮耀歸與神!在地上,平安歸與他所喜悅的人!」

夜半歌聲

緬想當年時方夜半 忽來榮耀歌聲
天使屈身俯向塵寰 歡然手撥金琴
地上平安 人增友誼 天賜~特殊~奇恩
當晚世界沉寂之中 靜聽天使歌聲

平安屬於世上凡~人 榮耀屬那至高之君
琴音伴歌韻異常動人 旋律自遠~而近
天軍隨旋~律臨~近 歡欣慶賀著這時辰
平安夜天使~來凡塵 傳頌上帝~憐憫

呢班喺伯利恆野地嘅牧羊人,正係喺度輪緊夜更,睇住D羊。聽到天使咁講,佢地就話:「我們去伯利恆咯,睇下主指示我哋嘅事會點樣成就。」佢哋趕到去,就搵到馬利亞同約瑟,而個BB就瞓響馬槽度。佢哋一睇到,就即刻將天使講嘅嘢傳開嘞。嗰D聽到牧羊人講嘅呢件事都好詫異。牧羊人因為佢哋聽到同見到嘅嘢,都同天使向佢哋講嘅一模一樣,就歸榮耀畀神,讚美神。

天使初報聖誕佳音

天使初報聖誕佳音 先向田間貧苦牧人
牧人正當看守羊群 嚴冬方冷 長夜已深
讚揚 頌恩 歡欣 歌唱 基督今已降生世上

牧人同往伯利恆城 見馬槽內躺臥聖嬰
既見一切如主指示 便獻感謝 讚美主名
讚揚 頌恩 歡欣 歌唱 基督今已降生世上

牧人望天 但見蒼天星宿 尤是一~顆景星 夜空中照耀
帶來亮光 賢士得知方向 尋覓新~生國君 欲衷心拜伏
讚揚 頌恩 歡欣 歌唱 基督今已降生世上

  咁究竟天使同牧羊人講咗D咩呢?

天使話:「我而家要傳報畀你哋呢個大喜嘅信息,係關乎萬民嘅,因為喺今日,喺大衛之城度,為你哋生咗救主,就係主基督!你哋要見到一個BB,包住布,瞓響馬槽度,呢個就係記號嘞。」

  就正如以賽亞話:

有一個嬰孩為我哋而生,佢要稱為「奇妙策士、全能的神、永在的父、和平的君」。佢必定喺大衛嘅寶座上治理佢嘅國,以公平公義令國堅定穩固,從今直到永遠。萬軍之耶和華嘅熱心必定成就呢件事。

在大衛城裡

昔在大衛王之城裡 有一卑陋小馬棚
內有母親生一兒子 將其纏裹放槽中
馬利亞乃慈母名 主耶穌是她所生

奇哉神子全能恩主 竟然離天降下方
只有草棚遮蔽風霜 只有馬槽當臥床
榮耀主降居世上 甘作卑微將苦嚐

昔是孩童溫柔仁厚 今在天上為我王
到了末日靠祂援救 可得親見其榮光
祂引導群孩前往 得到達華美天堂

  耶穌出世嘅事跡就去到呢度,但係事情仲未完結,因為我哋仲有一首歌要唱:〈普世歡騰〉,我哋要將耶穌為我哋降生呢件事傳開去!你預備好未?

普世歡騰

普世歡騰 救主已降 全地接祂為王
萬心為主預備地方
宇宙萬物頌揚 宇宙萬物頌揚
宇宙 宇宙萬物頌揚

樂哉大地 救主統領 世人都當歌頌
田野、江河、平原、山嶺
喜音繚繞不停 喜音繚繞不停
喜音 喜音繚繞不停

罪孽憂愁全當止息 無地再長荊棘
我主來臨 使福充溢
主恩深厚無比 主恩深厚無比
主恩 主恩深厚無比

註:歌詞選編自《祢是王》、《美樂頌》、《團契遊樂園》、《頌主新歌》、《頌主聖詩》。

arrow
arrow
    全站熱搜

    YSG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()