close

生命似無數連續細小故事
即使傷心了一次
再有更多夢兒

想著你 才會明白許多世事
得不到的一些愛
卻永遠埋藏深處

今天生活似寫意
我也似忘掉往事
你那影子退出了
誰人知 在我心中的愛意

我說過要你快樂
讓我擔當失戀的主角
改寫了劇情 無言地飄泊
我說過要你快樂
換你一生開心的感覺
原諒我 原諒我 求原諒我

今日我還有許多許多故事
當中一位女主角
與你有些相似

消逝了 時間磨滅許多往事
得不到的一些愛
卻永遠埋藏深處

吳國敬.〈我說過要你快樂〉
倫永亮曲.向雪懷詞

  忽然想起了這首歌,一首曾經很喜歡的歌。現在還喜歡嗎?應該吧。趁著平安夜,跟大家說聲聖誕快樂。

msn spaces
hueblu (26/12/2005 10:21) 留言說:
songs always on your mind recently? i like this song... but i don't know it. have you got the music? =) second last line: (?)不到的一些愛

msn spaces
lamb-is-lamb (26/12/2005 23:40) 留言說:
is that a question asking me which songs are on my mind recently? or is it asking if my head is recently always stuffed with songs? or even asking if this song is particularly on my mind? hmmm... songs always flash thru' my mind. =) i don't know if i have it woh... i need to go thru' my collection -- hehe, don't misinterpret that i have a lot, it's just because most of my CDs are collections of various artists and i am trying to compile a list. and thanks too; i'll now put it back. =P

arrow
arrow
    全站熱搜

    YSG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()