close

Through all these years His hand has guided us,
provided us with blessings innumerable and kind.
Ev'ry test, like a fire, refines our desire
to serve Him with all our strength and mind.

Lord, as we face the days before us,
restore us and fit us a blessing anew.
We will stand firm, believing, His power receiving,
and praise Him for all that He will do.

We are His church, we are His people,
we have been planted here by His design.
To bear Him fruit, to bring Him glory;
He has chosen us, (we are His church), we are His church.

"We Are His Church"
David S Winkler, 1992, for the 150th anniversary of the First Baptist Church of Brenham

一分一刻滿溢眷顧恩福
因祂扶持 讓我躺於一生一世慈恩
熬煉我 更新心意 火一般試煉
跟主行 全意獻奉唯真

天天清心仰賴我主恩福
興起我眾 在每一刻得享恩惠平安
憑藉祂永活大能 堅守忠主信念
當尊崇 齊榮耀頌讚祂

神已召我 開展祂的國
於這地在這裡 化做鹽光
和你立約 將福音宣告
結美好果子 (一生相獻) 獻上讚美

  想說是翻譯,但一望便知不過是效顰之作。
  雖然交了貨(也獻了詩),但總覺得有點兒負了 MT 所託。
  只因不是最好的。
  不過話又得說回來,若然寫得不滿意,便是應承了,恐怕我還是會毀約。
  信用要守,水準也要。

arrow
arrow
    全站熱搜

    YSG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()