close

I worship You, almighty God,
there is none like You;
I worship You, O Prince of Peace -
that is what I love to do.
I give You praise,
for You are my righteousness.
I worship You, almighty God,
there is none like You.

"I Worship You, Almighty God"
Sondra Corbett, 1983

我敬拜你我的恩主
沒有能像你
我尊頌你我靈深處
俯伏在你的面前
我讚美你
因你就是我的義
我敬拜你我的恩主
沒有能像你

〈我敬拜你〉
Sondra Corbett 曲.Jeremy Lau 譯

垂首敬拜誠心敬拜
高歌你全能
垂首敬拜唯一的你
全奉我心中的真
同讚頌
成就我的義——主恩!
垂首敬拜唯一的你
傾心愛慕你

〈垂首敬拜〉

九八、四

arrow
arrow
    全站熱搜

    YSG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()